شما می توانید در صورت تمایل از کانون عصر بصیرت حمایت کنید، مطمئنا کمک های شما باعث دلگرمی و پیشرفت مجموعه است. شما میتوانید به دو صورت مادی و معنوی از کانون عصر بصیرت در صورت تمایل حمایت کنید.


حمایت مادی

در صورت تمایل می توانید از طریق لینک زیر وارد درگاه پرداخت شوید و مبلغ مورد نظر خود را برای ما واریز کنید، لطفا قبل از پرداخت به این نکات توجه کنید:

  • لطفا بعد از پرداخت از طریق کامنت های همین صفحه یا پشتیبانی تلگرام به ما اطلاع دهید.
  • اگر تمایل ندارید که نام شما در لیست حامیان ما، که در انتهای همین صفحه است درج شود به پشتیبانی یا در کامنت ها به ما اعلام کنید.


رفتن به صفحه درگاه پرداخت 


کانون عصر بصیرت به هیچ ارگانی و نهادی وابسته نیست، هزینه ی مورد نیاز برای کانون هم توسط برخی خیرین تامین می شود.


برای عضویت در کانون از کسی مبلغ زیادی گرفته نمیشود (نهایتا 50 هزار تومان ماهانه) که این هزینه ها هم همه صرف خود اعضای کانون و فعالیت های کانون میشه و مدیر اصلی کانون هیچ دستمزد یا حقوق شخصی دریافت نمیکنه!

دوستانی که تمایل دارند میتوانند از هر طریقی که تمایل دارند با ما ارتباط برقرار کنند تا لیست و مدارک هزینه های کانون برایشان ارسال شود. در بخش فعالیت ها و اخبار کانون هم میتوانید فعالیت های کانون را مشاهده کنید.


حمایت معنوی

شما می توانید در صورت تمایل سایت، کانال تلگرام و یا پیج اینستای کانون را به دوستان و اشنایان خودتان معرفی کنید و باعث بیشتر دیده شدن فعالیت های کانون شوید :)




لیست افرادی که از ما حمایت کرده اند:

-